427. ​Джилліан Мак-Аллістер "Не в тому місці не в той час"

Джен гріх скаржитися на життя: стабільна робота, люблячий чоловік, розумний син, гроші в достатку. Аж поки одного вечора недалеко від дому її син не вбиває незнайомця. Що сталося? Як її дитина до цього докотилася? І що приховує її чоловік?

Химерна сила змушує Джен мандрувати щодня на день чи більше назад у часі, щоб розплутати цю загадку і не допустити злочину.

Хоча анотація подає цю історію як часову петлю, це заледве часова петля. Тут немає зацикленості часу, що мало би бути очевидно з самого слова "петля" *сарказм*. Це подорож у часі, так, а конкретніше, така собі варіація тропу виправити минуле (fix-it).

Я таке дуже люблю, але ця книжка — точно не "Місто, де немає лиш мене", яке, до речі, незабаром видасть "MAL'OPUS" (реклама від щирого серця, бо дуже люблю цю манґу ❤️, і тут всього 9 томів, на відміну від "Токійських месників"). Навіть те, що спричинило подорож у часі, пояснюється тільки в епілозі так ніби між іншим.

Попри те, що задум цікавий і авторка прописала непогану передісторію для своїх персонажів — тут є і організована злочинність, і наче несподівані повороти — читається відверто нуднувато повільнувато, а основний твіст я розгадала ще на першому розділі про Раяна. Я очікувала, що це буде читання на один вечір, а розтягнулося воно на цілий місяць. Страшенно бракувало динаміки, якогось саспенсу, напруги.

Воно ніби й непогано написане, і я навіть можу заплющити очі на подекуди дивні порівняння (салют "аеродинамічній трубі в центрі Ліверпуля"), але я чекала чогось більшого. Зрозуміло, що тут був акцент на материнській любові, на її сумнівах, але якось воно все прісненько. Моя підсумкова оцінка: 2.5/5, ближче до трієчки.

"На вулиці біля офісу Джен часто вітряно, там наче аеродинамічна труба в центрі Ліверпуля. Пориви жовтневого вітру здіймають пальто навколо її стегон, наче вона виконує якийсь непристойний танець". 

Якщо збираєтесь читати, зіграйте в цю гру: випивайте щоразу, коли згадується дощ чи душ. Випивайте двічі, якщо душ беруть, а дощ падає.

"Господи, цей клятий дощ досі падає?"

Коментарі

Популярні публікації