379. Рут Веа "Смерть місис Вестевей"

Друга книжка від Рут Веа, яку я читаю, і ця таки значно краща, ніж "Одне за одним".

Сирота Гел по вуха в боргах. Її мати загинула кілька років тому, тож Гел лишилася сама по собі й продовжила бізнес матері — салон з читанням карт таро. Однак це заледве приносить гроші, колектори погрожують, в самої дівчини непозбувна бентега, але тут з'являється несподівана надія на порятунок — лист від соліситора, що вона отримала спадок від бабусі. Гел переконана, що тут якась помилка, бо бабуся по материній лінії померла раніше, а щодо батькових родичів геть малоймовірно, бо її матір завагітніла, переспавши з незнайомцем. Та все ж вона вирішує ризикнути й прикинутися онучкою покійниці. Їй доведеться приїхати в холодний непривітний маєток та познайомитися з родичами: трьома синами померлої, її "дядьками". І хоча вони достатньо добре до неї поставилися, дізнавшись, що вона дочка їхньої зниклої сестри, все ж тут коїться дещо дивне.

Почнемо з хорошого. Історія справді затягує. Так, я фактично одразу здогадалася про більшість ходів, особливо про Мод і Меґґі, але це не заважає насолоджуватися розвитком подій і кріповою розв'язкою. Трилерні частини в Рут Веа дуже хороші. Усі ці написи "ДОПОМОЖІТЬ МЕНІ", викручені лампочки й погрози... Морозить шкіру.

З не зовсім позитивного. Героїня трохи нуднувата (знову), і мені не дуже зрозуміло, чому вона мала бути саме тарологинею. Так-так, ми зрозуміли, що вона навчилася читати людей і все таке, але те, як вона розплутувала події, майже не стосувалося її, так би мовити, професійних навичок. Таро додає певної метафоричності до вагань Гел, але я по життю дуже скептична до всякого роду ворожіння, тому це для мене деталь, без якої я могла б обійтися.

По-друге, знову бідна серед багатих? Уффф... Принаймні ці багаті більш живі і не настільки показово багаті. А також знову літаємо зі сходів? Та що ж таке з тими сходами! Вони якісь прокляті.

У підсумку: загалом, мені сподобалось. Сподобалось би більше, якби я не прочитала перед тим "Одне за одним". -_- Я б навіть глянула такий фільм. Здивувати — не здивувало, але читання непогане.

Бонус: бінґо за книжками Рут Веа. Поцуплено в одного з рев'юверів на Goodreads, переклад мій. Замінила тільки один тайл про аудіокниги на свій.



Коментарі

Популярні публікації