Дракоцентричний арт (2)

 Дивно, але на Пінтересті майже немає нормальних артів Драміони. Або я якось неправильно шукаю. ANYWAY! Друга частина артів із Драко: соло-Драко, Драміона, Гаррі і Драко (не слеш), Снейп і Драко, кумедні сценки із Драко.  




Виявляється, моя улюблена (відтепер) кліпмейкерка на Youtube Evelyn Jackson продовжила робити кліпи за "Гаррі Поттером". У попередньому дописі арту з Драко я ділилася її кліпом на пісню "Lovely". Також я писала, що навряд чи велика фанбаза Драко з'явилася через актора Тома Фелтона. Хочу зазначити, що я частково помилялася. Франшиза ГП пережила зміну кількох режисерів — і всі вони мають різний почерк. Прикметно, що Том Фелтон у образі Драко завжди ідеально вписувався у режисерське бачення. Карикатурний розбещений хлопчисько у перших фільмах; зарозумілий нахаба у третьому-п'ятому (у третьому взагалі перфектно); наляканий, нервовий і трагічний у шостому-восьмому. Я апатично ставлюся до останніх частин Поттеріани (що книжок, що фільмів), починаючи з "Напівкровки", але погляньте тільки на ці кадри! На великі похмурі плани та тіні, що ніби наступають на героїв. По-перше, це красиво. По-друге, це емоційно — кадри змушують тебе співпереживати. Річ не в тому, що Том Фелтон — просто гарненьке обличчя. Яке, нагадаю, часто псували гидкі вирази жорстокості чи боягузливості. Річ у тому, що актор і кіноісторія завжди перебували на одній хвилі, і глядач вірив цьому персонажу. Тож навіть попри те, що Драко Мелфой завжди був героєм радше негативним, частина глядачів все одно бажала йому виплутатися із ситуації, в якій він зрештою опинився, щойно побачила, що йому не до вподоби личина смертежера. Ми бачимо, що він стоїть на моральному роздорожжі і вагається, куди йому рухатися. І це неабияк підкупає: люди завжди таємно бажають, щоби добро перемогло зло. 
































































Коментарі

Популярні публікації