Книжковий Арсенал 2018: Покупки, враження

Нарешті зняла відео про покупки з цьогорічного Книжкового Арсеналу і готова поділитися своїми враженнями про фестиваль!


Сфоткалася і взяла автограф у двох письменників: Наталі Матолінець та Цезарія Збєшховського. "Варту у грі" вже прочитала, а "Голокост F", безперечно, у цьогорічних планах, хоч після всіх заходів я все одно не зрозуміла, про що книжка :)




Дуже порадувала тема з баченням майбутнього, а саме виставка "Metropolis". Зустріла кількох знайомців: Піранезі та, власне, фільм "Metropolis". Екскурсія Павла Гудімова мені надзвичайно сподобалася, дізналася для себе багато нового.



Також була в захваті від кількох локацій з окулярами віртуального бачення. Щоправда, на огляді нової бібліотечної зали було важко переконати свій мозок, що ти зараз не грохнешся з висоти.

Якщо виділити якийсь захід, то найбільше повеселила презентація серії "Ad Astra" від "Видавництва Жупанського". З гумором про похмуру наукову фантастику. Білі ведмеді, які лізуть на щоглу, — це щось.



Потрапила лише на один захід від журналу "Куншт", на жаль, але вже оцінила концепцію поєднання поета-модератора і науковця-популяризатора науки.

Привернула також увагу лінійка заходів про німецькі підліткові антиутопії. Їх представляв проект Hautna/На дотик, у рамках якого вийдуть переклади чотирьох книжок. Також вони роздавали блокнотики із завданнями для розіграшу. Пройшла квест до третього рівня B3



Що ж до книжок, то покупками, як ніколи, задоволена. Чесно кажучи, вішлист, який я склала, видався мені дещо нуднуватим, бо стандартний набір самої фантастики лишень — і все. Я планувала пройтися в суботу по списку і відправити все поштою. Раптово мій список добряче збільшився. І в неділю я теж ще чотири штуки купила. Сама себе боюся.

Родзинки покупок — кілька книжок нон-фікшену та білоруська фантастика. Заглядалася ще на "Рушники Чернігівщини" та альбом-прописи "Український скоропис", але вирішила відкласти такі дорогі покупки на непевне майбутнє. А ще я бачила таке чудо, як "Hiroshige. One Hundred Famous Views of Edo". Можете глянути в цьому відео, наскільки це крута річ. Вона роздрукована на спеціальному папері і зшита, як традиційна японська книжка.

Але з Арсеналу йшла сумна. І не тому, що він скінчився. Річ у тім, що мені дали каталог турів. Я подивилася, скільки коштує тур до Японії, і зрозуміла, що треба міняти роботу. Потрібна більша зарплата.

Коментарі

Популярні публікації