253. Аґата Крісті "Вбивство у Східному експресі"

4/5
У моїх батьків багато старих романів Аґати Крісті, тож пройти повз українське видання я не могла. Зізнаюся, з Еркюлем Пуаро я знайома здебільшого із серіалу із Девідом Суше в головній ролі. До слова, цьогорічний Пуаро не вдався. Я більше повірила Номурі Мансаю, а це японська екранізація, не те що (і Номура Мансай — мій улюблений актор :) ).
"Вбиство у Східному експресі" — це детектив у закритій кімнаті. У потязі вночі відбувається вбивство досить неприємної особи Ретчетта. Через несподівану зупинку стає очевидним, що злочинець — один із пасажирів цього вагону. Під підозрою опиняється кожен.
Порівняно із попередніми детективами Аґати Крісті, цей якось пройшов повз мене, хоч я і люблю такий тип детективів. Звісно, розв'язка досить цікава (не буду спойлерити), але сам хід подій не зачепив. Підозрюю, що свого часу цей детектив нашумів саме через моральний вибір, який постає перед Пуаро наприкінці. Здати вбивцю чи відпустити? Авторка пропонує читачу також замислитися над тим, як мав вчинити детектив. І в цьому — найбільша родзинка роману.
Хай там як, а в мене тепер є ще українські переклади Аґати Крісті, тому читати не закидаю ) 

Коментарі

Популярні публікації