Найкраща манґа
Оскільки я ніде окремо не говорю про манґу, то хоча б складатиму списочок рекомендацій. Поїхали!
Шьоджьо (+-фентезі/школа):
1. Остання гра
2. Таємнича гра і вся франшиза
3. Skip Beat!
4. Хорімія
5. Kimi ni Todoke (ну класна ж)
6. Я і чудовисько
7. Іона на світанку
8. Lovely Complex
9. Форма голосу
10. Зоря Аркани
11. Кошик фруктів
12. Koi dano Ai dano
Шьонен:
1. Мисливець х Мисливець
2. Великий куш
3. Маґі: Лабіринт магії
Всіляка бомбезна химерія:
1. Темний дворецький
2. Дюрарара!
3. Серця Пандори
4. D.Gray-man
5. Токійський ґуль
6. Паразит
7. 7 зерен
8. Judge + Doubt
Комедія, пародія:
1. Ґінтама
2. Легенда про янгола
3. Ванпанчмен
4. Люди сім'ї Кодай
"Це шедевр!"
1. Сталевий алхімік
2. Зошит смерті
3. Нана
4. Гра брехунів
5. Берсерк
(Псевдо)Історія:
1. Мандрівний Кеншін (Мейджі)
2. Сага про Вінланд
3. Легенда про Арслана
4. Kaze Hikaru (Бакумацу)
5. Шеф-кухар Нобунаґи (Сенґоку)
Вебтуни:
1. Аннарасуманара
2. Зимовий ліс
3. Виродок
4. Сир у мишоловці
5. Trace
6. Морітарт
Шьоджьо (+-фентезі/школа):
1. Остання гра
2. Таємнича гра і вся франшиза
3. Skip Beat!
4. Хорімія
5. Kimi ni Todoke (ну класна ж)
6. Я і чудовисько
7. Іона на світанку
8. Lovely Complex
9. Форма голосу
10. Зоря Аркани
11. Кошик фруктів
12. Koi dano Ai dano
Шьонен:
1. Мисливець х Мисливець
2. Великий куш
3. Маґі: Лабіринт магії
Всіляка бомбезна химерія:
1. Темний дворецький
2. Дюрарара!
3. Серця Пандори
4. D.Gray-man
5. Токійський ґуль
6. Паразит
7. 7 зерен
8. Judge + Doubt
Комедія, пародія:
1. Ґінтама
2. Легенда про янгола
3. Ванпанчмен
4. Люди сім'ї Кодай
"Це шедевр!"
1. Сталевий алхімік
2. Зошит смерті
3. Нана
4. Гра брехунів
5. Берсерк
(Псевдо)Історія:
1. Мандрівний Кеншін (Мейджі)
2. Сага про Вінланд
3. Легенда про Арслана
4. Kaze Hikaru (Бакумацу)
5. Шеф-кухар Нобунаґи (Сенґоку)
Вебтуни:
1. Аннарасуманара
2. Зимовий ліс
3. Виродок
4. Сир у мишоловці
5. Trace
6. Морітарт
Коментарі
Дописати коментар