Фантастичний вішлист до Книжкового Арсеналу 2019

Книжковий Арсенал наближається. Я вже встигла влізти у всілякі передзамовлення, тому спробую скласти вішлист по-мінімуму. Без "Ехопраксії", "Хроніків Амбера", коміксів — усього, що я планую придбати пізніше.


1. Чайна М'євіль "Вокзал на вулиці відчаю" (НК - Богдан)
Бомбезна книженція. Залюбки перечитаю українською.


2. Діана Вінн Джонс "Крестомансі. Зачароване життя" (ВСЛ)
Більше Діани Вінн Джонс в колекцію!


3. Наталія Матолінець "Варта у Грі. Артефакти Праги" (АССА)
У відгуку на "Варту у Грі" я писала, що в мене лишилося чимало питань. Що ж, сподіваюся отримати на них відповідь у другій частині )


4. Павло Дерев'янко "Аркан вовків" (Дім Химер)
По-перше, альтернативна історія України. По-друге, стімпанк. По-третє, фентезі з вовчими мотивами. По-четверте, класний буктрейлер. Мене офіційно підкуплено.


5. Патрік Несс "Ніж, якого не відпустиш" (АССА)
Дуже сподобався "Поклик монстра", сподіваюся отримати не менше задоволення і від цієї книжки. Судячи з анотації, буде щось круте.


6. Лукаш Орбітовський "Голова змії" (Видавництво Жупанського)
Польський Стівен Кінг. Тестове оповідання зайшло, збірку беру.


7. Чарльз Стросс "Ачелерандо" (НК - Богдан)
До колекції сучасної НФ.


8. Лю Цисінь "Темний ліс" (BookChef)
Я тільки починала читати цю трилогію, але вже можу сказати, що стиль автора затягує. Авжеж, беру продовження.


9. Роберт М. Веґнер "Оповістки з Меекханського прикордоння. Північ-Південь" (Рідна мова)
Гучне польське фентезі. Володимир Арєнєв поганого не порадить )


10. Анастасія Нікуліна "Завірюха" (Віват)
У "Віваті" виходить дві новинки укрфентезі: Дара Корній "Місяцівна" з ельфійкою на обкладинці та "Завірюха" Анастасії Нікуліної з Леґоласом та дівчиною у вишиванці (впізнала стиль Продана ще до того, як прочитала ім'я художника). Обидві за анотаціями мелодраматичні. Тому візьму авторку, яку ще жодного разу не читала.
А назви, до речі, в обох новинок гарнезні )

Коментарі

Популярні публікації