Результати розіграшу "Джейн, лисиця і я"

Дякую всім, хто взяв участь у розіграші! Мені цікаво було дізнатися ваші думки щодо мого читацького щоденника, і я постараюся врахувати ваші побажання, зокрема робити до кожної книжки фото. Якраз прикупила собі два фони, на світлині один із них, як вам? ) 


За допомогою сервісу Random.org було обрано переможця — це Наталя Роман! Приємно чути, що вас цікавить тематика коміксів, я зазвичай багато їх читаю, особливо манґи, але не так часто пишу на них відгуки. До речі, на сторінці команди перекладу "Отаку но Секай" скоро буду проводити розіграш першого тому манґи "Ванпанчмен". Запрошую всіх фанатів долучатися і слідкувати за перекладами.
Наталю, якщо так буде для вас зручніше, відпишіть мені свою адресу у Фейсбук для отримання подарунку.


Коментарі

Популярні публікації