РОЗІГРАШ і підсумки Yakaboo Bingo Winter 2018

Здавши хвости лаб до останньої сесії, я надибала на челендж Yakaboo Bingo Winter 2018 — 25 книжок за 3 місяці. І подумала собі: "Why, власне, not?"
Виконати його цілком реально. Підрахуймо: у місяці чотири тижні, всього у нас три місяці.
4 * 3 = 12 тижнів
Інтуїтивно бачимо, що за тиждень треба читати 2 книжки. Це не так вже й важко, а короткі книжки дають час для більшеньких.
Про труднощі. Я влилася в бінґо майже в кінці грудня, тому ці 2 книжки на тиждень довелося збільшити до двох з половиною або й трьох. Тому я трішки хитрувала, беручи менші за обсягом художки або комікси. Оповідання "Yabu no naka" хитруванням не вважаю, бо я читала його півтори тижні.

Підсумки у числах і не тільки

Мова
Українською — 19
Англійською — 5
Японською (з російським порядковим перекладом) — 1

Як на мене, непогано. Особливо зважаючи на те, що Boneshaker був величеньким.
Радію з того, що прочитала Акутаґаву Рюноске в оригіналі. А ще, хоч і не записувала, прослухала аудіокнигу 走れメロス (Біжи, Мелосе) Осаму Дадзая. Перекладаючи обробку цієї історії в аніме "Безсмертна література", я була надзвичайно зворушена. Оригінал не менш прекрасний.

Жанровість (умовна)
Фантастика (без коміксів) — 11
- фентезі — 3 + оповідання з альманаху "Питання людяності"
- стімпанк — 3
Нон-фікнш — 3
Класика — 4
Комікси — 3

Поодинокі книжки виділяти не буду. Фантастичні підсумки підбивала у "Світі Фентезі".
Я надзвичайно задоволена знайомством із видатними класиками, а також по-новому поглянула на "Бояриню" Лесі Українки — чорна-пречорна іронія, парапапам, я це люблю. Відкриття року — Джейн Остін "Гідність і гонор". Вона шикарна.

Гендер автора*
* рахуються унікальні автори, збірки та поезія не рахуються, співавторам кожному по балу
Чоловіки — 13
Жінки — 10
Небінарні квіри — 1

Not bad, зважаючи на те, що серед улюблених авторів у мене більше чоловіків. Цієї зими у прочитаному — гендерна рівність.

Оформлення
Найкращі обкладинки — Елізабет Ґілберт "Велика магія", JY Jang "The Black Tides of Heaven"
Найгірша обкладинка: Леся Українка "Бояриня"
Книжка-артефакт — Вірджинія Вулф "Флаш", Ельфріда Єлінек "Смерть і діва". Ну що тут скажеш, люблю суперобкладинки, хоч практично їх носити у сумці незручно.
Найкращі ілюстрації — Леся Українка "Бояриня", Джейн Остін "Гідність і гонор". Більше внутрішніх ілюстрацій і не було, але в цих книжках вони справді класні. Поверніть книжну графіку в маси!

На цьому з челенджами поки покінчено. Виконати таке бінґо реально, але я хочу читати товстіші книжки і в повільнішому темпі )

Розіграш

За статистикою бачу, що читачів додалося чимало, і в мене є сюрприз — графічний роман Ізабель Арсено та Фанні Брітт "Джейн, лисиця і я" від видавництва "Віват" Для того, щоб взяти участь у розіграші, потрібно залишити в коментарях до цього допису будь-який фідбек. Напишіть, який відгук вам найбільше сподобався чи, можливо, ви б хотіли бачити якісь навкололітературні матеріали, теги. Напишіть, за якими жанрами найчастіше заглядаєте, чи цікавить вас англомовна фантастика, про яку я пишу, — будь-які ваші враження від блогу.
Також можете написати, який український переклад "Джен Ейр" найкращий або навпаки вам не сподобався :)
31 березня я випадковим чином розіграю серед учасників обіцяну книжечку, разом з якою буде ще кілька приємних фішечок.
Дякую, що читаєте, і гарних вам книжечок!

Коментарі

  1. Я, до речі, саме після твого (можна ж "на ти"?) відгуку на "Джейн, лисиця і я" зрозуміла, що дуже хочу цей графічний роман прочитати :) Раніше якось на нього не звертала увагу.


    ВідповістиВидалити
  2. Мені , мабуть, найбільше подобаються пости про комікси. Ніколи ними не цікавилася, а тепер вже маю бажання ознайомитися з деякими

    ВідповістиВидалити
  3. Англомовна фантастика - однозначно треба.

    Загалом, щодо блогу - здається ти, буває, викладаєш по кілька постів одночасно (або це вони якось так мені у RSS читалку разом прийшли) - мабуть, варто викладати з перервою у день-два, коли є така можливість (наприклад, не треба підбивати підсумки бінго).

    Сподобалося, що ти тепер постійно робиш власні фото щоб ілюструвати публікації - це завжди добре :)

    Можна спробувати робити підбірки книжок - 5 романів про летючих людей, 7 фентезі-історій про X, 6 найстрашніших Y. Вони чомусь завжди набирають перегляди - мабуть, людям подобається відкривати список і порівнювати його зі списком у своїй голові. До того ж, у таких списках можна знайти щось цікавеньке, що раніше не читала.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спробую викладати з перервою, хоча нічого не можу обіцяти) Просто я читаю кілька книг водночас, і потім в якийсь день сідаю писати на них відгуки.
      На кожну книжку робити фото мене змусив Якабу Бінґо, і такий формат мені теж сподобався. =)
      Щодо підбірок, то дещо можна знайти в бічному меню (магічний Лондон, персонаж Смерть), але це чисто для ведення статистики за якимись ознаками, які мені часто зустрічаються. Такі матеріали частіше роблю для "Світу Фентезі", але в тут, певно, не бачу сенсу для них. Це марнування зусиль, оскільки мета блогу — читацький щоденник у прямому значенні.

      Видалити
  4. Цікавить англомовна (та інша, особливо неперекладена) фантастика. Про неперекладене рідко пишуть, і буває цікаво дізнатися про якісь книги, які б інакше не знайшов. Ну, і більше фоточок/ілюстрацій у довгі постики :)

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні публікації