283. Ельфріда Єлінек "Смерть і діва"

Не минуло й трьох років, як я прикінчила цього монстра. Переказу сюжету ви від мене не дочекаєтеся. Для цього, певно, треба мати вищу освіту літературознавця або (рідкісний від мене алкоголецентричний жарт, зараз просто себе ненавиджу) добряче хильнути. Тому... It's time for the great story about buying the book.


А діло було так. Я готувала вішлист до Книжкового Арсеналу 2015 і надибала на цю прекрасну суперобкладинку, під якою була не менш прекрасна звичайна обкладинка. Феміністичне переосмислення відомих фольклорних і реальних жіночих персоналій заінтригувало. На самому фестивалі мене добили яскравою театральною сценкою. Ok, I got it. Потім справжнім сюрпризом стала для мене інша книжка, яку я взяла до пари на стенді видавництва, — це Арно Шмідт "Левіафан, або найкращий з усіх світів".


Самі п'єси... не на мій обшир знань, скажімо так. Деякі історії мені були дуже навіть зрозумілі, а решта — просто набір слів: хто ці люди? що тут відбувається? А-а-а-а! Занадто елітарне чтиво. Театральна постановка сподобалася мені набагато більше за рахунок візуальних образів. 

Коментарі

Популярні публікації