267. Чіп Кідд "Перше враження. Як відрізнити хороший дизайн від поганого"

4/5
Чесно кажучи, доки "Віват" не почали перекладати цю серію, я і не знала, що TED ще і книжки видають. Їхній формат дуже зручний: це покетбук на певну вузькоспрямовану тематику.


Чіп Кідд — відомий американський книжковий дизайнер. У "Першому враженні" він пропонує свій простий спосіб зрозуміти, який дизайн є хорошим, а який — поганим. Він демонструє своєрідну шкалу від повної ясності до цілковитої загадковості. І для кожного дизайну потрібен певний рівень за цією шкалою. Наприклад, важливе оголошення має бути максимально ясним, а певним речам все ж треба додати привабливості.
У другій частині книги Чіп Кідд показує, що його надихає і що є запорукою його успіху. У звичайних повсякденних речах він знаходить ідеї, які потім втілюються в обкладинках книжок. Прикольним здався приклад про популярні тортики, яких прикрашали солодкими морквинками, і як він поєднав їх разом із зображенням реальних овочів у книжці, присвяченій ожирінню.
А ще я зрозуміла, де ж раніше чула ім'я Чіпа Кідда. Саме він розробив дизайн до американських видань Харукі Муракамі. І це реально крутезні ідеї. У "Першому враженні" представлений один із прикладів — "Безбарвний Цкуру Тадзакі та роки його прощі". Це суперобкладинка з прорізами, і в реалі вона виглядає ще крутіше. Меседж нереально вражаючий. За основу він взяв цитату із самого роману про долоню, на якій всі друзі — це п'ять пальців. І Цкуру зображений самотнім великим пальцем.


А ось що за суперобкладинкою.


Якщо вас цікавить дизайн, то на прикладах, які дає Чіп Кідд, ви зможете трішки зазирнути за ширму його творення. Тут немає якоїсь теорії, це лише принцип, який стоїть в основі всього.

Коментарі

Популярні публікації