Що було у 2017 році та плани на 2018-й

На жаль, я ще не подописувала усі відгуки за 2017 рік, але я дуже постараюся. У 2017 році я почала працювати на повний робочий день в офісі, плюс іще навчання (плюс іще журнал, плюс іще переклади), тому дописувати було ліньки. Спробую виправитися, певно?
Челендж ФабулаКнигоманія2017 я так і не виконала, хоча прочитала я, якщо вірити статистиці на Ґудрідз, 59 книжок та ще штук 5-6 лишилося майже закінчених, прочитаних наполовину або тільки розпочатих (але краще відніміть штук 10 коміксів). Ех, а всього кілька пунктів лишалося ( Правда, пункт на книгу, написану у рік мого народження, я так і не придумала. І чомусь з пригодами трьох друзів теж не складалося, бо їх було зазвичай двоє.
Запам'ятався цей рік тим, що художка здебільшого не чіпляла. Але нон-фікшн справді був добротний. Крім того, українською видали величезну кількість кльових коміксів, про які буде матеріал на СФ. Жодної (великої) збірки оповідань так і не подужала. Виняток склала збірка "Питання людяності" від Зоряної фортеці, бо вона невеличка і мені цікаво ж було :)
Цьогоріч я не прочитала жодної російськомовної книжки (принаймні такої я не занотувала). Мені й на роботі язичія вистачає. Прочитаних англійською — 13. Яке гарне число ;) Серед них найгрубша і найкльовіша книжка цього року — 'Oathbringer' Брендона Сандерсона на 1200 сторінок.

Отже, топчик художки:
1. Oathbringer
2. "Мізері" Стівен Кінг
3. Джин Вебстер "Довгоногий дядечко"
4. Террі Пратчетт "Правда"

Топчик нон-фікшн:
1. Девід Маккалоу "Брати Райти"
2. "Живучи у модерному місті"
3. "Жінка в горнилі модернізації" (я її ще читаю, але...)
4. "Як писали класики" (залишила незнайомих авторів на майбутнє)

Топчик коміксів:
1. "Бетмен. Рік перший"
2. "Бетмен. Суд сов"
3. "Пісочний чоловік"
4. "Серед овець"
5. "Троє проти зла"

Рекомендований ретелінг: Book of a Thousand Days by Shannon Hale
Читати дітям: Кузько Кузякін "Біла трошки чорна-пречорна книжка"
Підлітки зацінять: Джонатан Страуд "Бартімеус. Амулет Самарканда", Ерін Гантер "Коти-вояки" (перекладено весь перший цикл, ура!)
Атмосферно: Ерін Гантер "Нічний цирк", Ніл Ґейман "Небудь-де"
Виколіть мені очі: Selection by Kiera Kass
Темна конячка в цьогорічній укрфантастиці: Петро Яценко "Нечуй. Немов. Небач"
Це все круто, але щось не склалося в мене з гумором: Курт Воннеґут "Ґалапаґос", Кліффорд Сімак "Резервація гоблінів"
Японське: Харукі Муракамі "Безбарвний Цкуру Тадзакі та роки його прощі", Кобо Абе "Жінка в пісках"
Чекала більшого: Енді Вейр "Артеміда"

На 2018 рік я просто поставила 50 книжок у челенджі. Треба писати диплом (ото сміхота), працювати, але щось вигадаю.
Хочу взяти участь у #YakabooBingoWinter2018. Не вірю, що прочитаю аж 25 книжок, але сніжок лежатиме, схоже, ще половину весни, тому спробувати можна. Тим паче я купила ту гарненьку табличечку :3 Пункти вже винесені на окрему сторінку із варіантами для прочитання. Хочу познайомитися із китайською фантастикою — Лю Цисінь чекає. В іншому — буду читати за настроєм, що трапиться під руку. І купувати треба менше, бо місце в шафі реально закінчується -_- 

Коментарі

Популярні публікації