255. Енді Вейр "Артеміда"

3.9/5

На "Артеміду" я писала окрему розгорнуту рецензію для "Світу Фентезі".
Оскільки "Марсіянин" досить нашумів (а його я не читала і не дивилася), то мої очікування були завищеними. Певно, тому на мене чекало невеличке розчарування.
Загальне враження: роман хороший. Тут є як і добра науково-технічна частина, так і динамічна пригода з детективною лінією. Інша річ, що вони не досить гарно збалансовані, як на мене. Усі ці наукові пояснення (які базуються на реальних дослідженнях і розробках) я б прочитала у вигляді окремих статей. Але слухати це в оповіді від першої особи? Ні, дякую.
Та й сама Джаз у мене симпатій не викликала. Персонажів "поза законом" (ще й жіночих, ой мамцю!) треба вміти виписати. Джаз я не змогла пропустити через себе. Занадто багато у ній дивних протиріч.
Із персонажів найбільше сподобався Руді, який, незважаючи ні на що, продовжує вірити у свої ідеали. Так, це теж не янгол, але він, як на мене, логічний. Хотілося б більше про нього знати.
Також великий плюс за українця, нестандартні стосунки та історію всередині історії (де б не зустрічала цей прийом, завжди на нього ведуся).
Український переклад — достойний. Шрифт — офігенний.
І це все, що я хотіла додати ;)

Коментарі

Популярні публікації