Kyiv Comic Con 2017

Нарешті знову потрапила на КомікКон! Заходів було помітно менше, але вже не розривалася, куди б піти. Найбільше сподобалися розмови про українського супергероя та фанфікшн, а також мультик "Моє чудове чудовисько" ("Кобзаря-2015" я, на жаль, пропустила). Накупила собі повний рюкзак коміксів — і лишилася задоволеною. (Пончики і хімічний лимонад були офігенні).
Зафоткатися зі стімпанкерками — done


З чудовими фантастичними людьми (окреме дякую пані Наталі за ексклюзивний примірник перевидання "Літописів Семисвіття")

Частина редакції СФ у зборі

З Вікою

Підловили на питанні) 
З котом Інжиром


ПОКУПОЧКИ
Комікси:
"Воля"
"Серед овець"
"Бетмен. Рік перший"
"Бетмен. Убивчий жарт"
"Ліга справедливості"
"Містерія" (українська манґа О_О)

Крім того, прийшов мій подаруночок із розіграшу: 2 плакати і магніти "Воля" та комікс, який я вже давно хотіла, "Максим Оса".

Ну, з "Волею" все ясно. Вона офігенна, чуваки. Там і говорити нічого.

Приємно здивував комікс "Серед овець". Гарна антиутопія з прекрасною мальовкою. Динаміка ідеальна: читається на одному подиху. Всього планується 6 випусків.
"Серед овець"
Із DC, певно, найбільше сподобався "Рік перший". Мальовка олдскульна і тим приваблива. Власне, читаючи саме цей комікс, розумієш, що це справді графічний РОМАН.
Далі за топом іде "Вбивчий жарт", шедевр Алана Мура, і "Ліга справедливості". Остання дуже весела і з великими кольоровими розгортами.
Хочеться сказати, що тепер я розумію, чому люди так фанатіють від супергероїв. Бо у фільмах я мало що знаходжу цікавого, а от комікси... справді захопливі.

"Містерію" я ще не прочитала повністю. Це збірка історій, перекладена з російської (не без суржику); намальована у стилі манґи, але читається по-нашому. Мальовка приємно здивувала.

А наостанок подаруночок від Наталі Савчук — її перевидані і доповнені "Літописи Семисвіття". Буду перечитувати втретє, рекомендую всім)
P.S. Ні, книжка не дитяча. І не підліткова.

Коментарі

Популярні публікації