Вішлист до Київського Комік Кону та Книжкового Арсеналу 2017. Доповнення

Історія братів Райтів справді надихає. Було б цікаво дізнатися їхнє життя в подробицях. Чекаю подібну книжку про дирижаблі. А втім, було б непогано мати якусь науково-популярну книгу про розвиток літальних апаратів взагалі. Я якось наткнулася на англомовну книгу про паротяги. Це шикарно. На прикладі чайника описується, як працює паровий котел.

У доповнення до коміксів — графічний роман Марка Гендрікса "Тибет". "Кальварія" видає геть не ті книги, які я зазвичай читаю, але час від часу там знаходиться справді щось цікавеньке. Це історія про дівчину, в яку вселився демон, і вона вирушає на пошуки монастиря, що ховається в Тибетський горах, де її зможуть вилікувати.
"Навчальна книга - Богдан" таки оприлюднили анонси. До обов'язкового списку тепер додається ще Кліфорд Сімак "Резервація гоблінів". Фентезі, навіть веселеньке)

А ось феміністичненьке. Якраз той період, що мене найбільше цікавить.
Наступне - це роман Карла Майя про вождя апачів-мескалеро Віннету. 19 століття, колонізація Дикого Заходу... та дружба з білим. Впевнена, це має бути цікаво.

Із нон-фікшену є ще спокуса купити "Інноваторів" Волтера Айзексона, але я вагаюся, бо після університету, гадаю, я і так знайома з ключовими постатями ІТ.

Це нібито все, але, гадаю, натраплю ще на багато чого цікавого на самих ярмарках. 

Коментарі

Популярні публікації