Куншт №2 (грудень-січень 2015)

Оскільки "Куншт" трохи скинув ціну, я поквапилася замовити одразу два останніх номери. І тут на мене чекав сюрприз — на обкладинці, виявляється, була моя одногрупниця! Вчиться на програміста, тож не думайте, що обкладинка тільки до матеріалу про ялини ;)
Про сам журнал я вже трохи тут розповідала, і хочу зазначити, що у другому номері прибрали більшість недоліків. Хоча час від часу і зустрічаються помилочки, однак вони майже непомітні.

А тепер про матеріал. Як завжди, багато чого цікавого, особисто для себе відкрила екопоселення та хакерспейси в Україні — не знала, що таке є. Доволі пізнавально було почитати про всілякі ІТ-розробки та як вони реалізовані (в цьому номері взагалі про ІТ дуже багато). Про ялинки та навчання в Фінляндії знала, бо цю тему обсмоктали в Інтернеті вже тисячу разів, однак тут інформація більш структурована і деталізована.
У області, від якої мліють бабусі, поставили сміливий експеримент, чи залежить смак сперми від раціону. Спойлерю — таки так! Якщо правильно харчуватися і уникати поганих звичок, то все кращає ;)
Стаття про космічний мотлох одразу натякнула написати про це оповідання. Ну а що, іншим можна, а мені — ні? Та якщо без жартів, то це досить серйозна проблема, наслідки якої страшно уявити.
Занурив у світ Кінга текст про ЛСД. "Редакція жодним чином не закликає до вживання психотропних речовин!" Тепер я знаю трохи передісторії кінгівських наркоманів)
Оформлення дуже круте, особливо сподобалась ілюстрація до космічного мотлоху і фотки до експерименту зі спермою (чорт, а звучить якось стрьомно...)
Менше з тим, номер чудовий, беруся за третій!

Коментарі

Популярні публікації