Підсумки 2015 року та плани

Отож, свій план на 50 книг я успішно виконала.
  • Найбільшою книгою, яку я прочитала, був роман "Воно" Стівена Кінга. І одним із найулюбленіших.
  • Також я дочитала збірку поезій Юрка Іздрика, що взагалі є дивом, оскільки поезію я поганенько читаю.
  • Відкриттям року стала збірка Арно Шмідта "Левіафан, або найкращий з усіх світів". Хочу цього автора ще!
  • Книги з найсоковитішою мовою — це "Діти переступу" Наталі Савчук та "Аптекар" Юрія Винничука. Очікую продовження обох.
  • Хоч і не перевернув мій світ, але точно вразив на решту життя роман Джорджа Орвелла "1984". Геніально і просто — чудове поєднання.
  • Нарешті дісталася до українського стімпанку — "Цепелін до Києва" Ігоря Сіліври.
  • Завершила читати трилогію про Теодора Шацького. "Гнів" Зиґмунта Мілошевського — один із небагатьох випадків, коли завершальна частина краща від усіх попередніх.
  • Стала справжнім фанатом Толкіна після прочитання "Сильмариліону".
  • І найкращий фантастичний український роман цього року — "Порох із драконових кісток" Володомира Арєнєва.

Трохи статистики:
Книжок англійською мовою прочитано: 4. І першу частину "Джонатана Стрейнджа та містера Норрела".
Стівена Кінга: 5.
Українських авторів: 9.
Країна, яка мене переслідувала (в хорошому значенні): Німеччина.

Плани на 2016 рік:
  • Менше купувати — більше читати. Ну звісно, ніби в мене вийде.
  • Харукі Муракамі — обов’язково. 
  • Врешті-решт! Кідрук стоїть. Цілих дві книги.
  • Нон-фікшн. Мічіо Каку треба добити. Сумлінно, а не: "Ой, мені подобається цей розділ, тому я його прочитаю, а решту якось потім". І Форда або хірурга. Та неодмінно "Історію Ірландії".
  • "Чому нації занепадають" видасть "Наш Формат". Must be read
  • Кінг польською. Так-так. Я ж недарма купувала польсько-український словник.
  • Яку-небудь збірку оповідань (окрім Кінга: він окремим пунктом). Є Кафка, Бредбері, Сакі.
  • W.A.R.P. №2 — я вже навіть почала.
  • Англійською ще Пратчетта.
  • І пункт, який я точно виконаю: скуповувати і читати всього українського Кінга. А ще я хочу Лавкрафта і Дж. Джойса.
Інше — за настроєм та бажанням. Почнімо!

Коментарі

Популярні публікації