145. Юрко Іздрик "Ab out"

4.5/5

Це, здається, друга збірка поезій, яку я прочитала від і до. Власне, мої стосунки з поезією такі, що класу до восьмого я її страшенно ненавиділа. Тепер моє ставлення до неї трохи краще, але улюблених поетів я можу перерахувати на пальцях однієї руки.
Моє знайомство з творчістю Іздрика почалося з прози, але неочікувано його вірші також захопили. Одним із таких був "нейро-air", побачений ще в "Мертвому щоденнику" автора. Найбільше в поезіях Іздрика мені подобається експериментальність, гра-потік слів, які вимальовуються в картинку, повна відсутність якихось правил. Я люблю смакувати його мовою, його образами, його пісенністю.
Ця збірочка в мене з автографом, читала її понад рік, повиписувала собі чимало гарних віршів. Щодо змісту, то тут я не збираюся бавитися в "що хотів сказати автор". Поезія Іздрика гарна тим, що її можна інтерпретувати по-своєму. Дам лише визначення, що тут інтимно-філософська лірика.
Цікаво, що пан Юрій — досить модний поет, особливо серед молоді. Слухати його читання ще краще, аніж читати про себе. Окрім того, він грає на візуальній формі: креативно оформлює свої книжки, уникає розділових знаків. Люблю таке, а поки...

світ закінчується несподівано
десь між суботою і неділею
от було до нього ще якесь діло
оп! і немає ніякого діла

Коментарі

Популярні публікації