96. Тадеуш Доленга-Мостович "Знахар"

4/5
Побачивши, що ця книга буде представлена на Форумі, я вирішила її обов’язково придбати. На це було три причини:
1) хотілося більше познайомитися з польською літературою (наразі, на мій сором, я читала хіба "Відьмака");
2) хотіла дізнатися, про що ж ця книга, за якою знятий, як я чула, дуже відомий фільм;
3) не змогла встояти пере медичною темою, тим паче оновивши пам’ять після "Ветеринара" японським "Джіном".
Прочитала буквально за день: написано дуже динамічно і цікаво, неможливо не співчувати головним героям, весь час перебуваєш у нетерпінні, коли ж з’ясується ключова драма.
Зізнаюся, це не зовсім те, що я люблю читати, але роман не виходить за межі хорошої оповідки, щоб перетворитися на бразильский серіал. У пана Тадеуша герої підкреслено наївні та добрі, не виникає і сумніву, що все скінчиться добре і врешті-решт поганець визнає свою помилку. Втім книжку читати приємно: тут вам і романтична історія аля "Попелюшка", і щиросердний лікар, який лікує задарма, і сімейна інтрига. Хотілося б, звісно, більше "лікарських штучок": крові, деталей операцій і т.д. Та чого нема, того нема. Проте й без того роман читати можна і треба: гарна оповідка обов’язково підніме настрій читачу, адже справжня любов долає всі перешкоди, а за гроші купити можна далебі не все.

Подяка видавництву "Урбіно" за переклад і гарне оформлення обкладинки.

Коментарі

Популярні публікації