232-234. Kiera Kass 'The Selection', 'The Elite', 'The One'

?/5
Так, все, я більше не страждатиму приступами мазохізму в цьому році. Взялася читати це чудовисько, бо у Книгоманії від Фабули була трилогія, а саме ця трилогія часто з'являється на одному з моїх улюблених буктьюб-каналів. Треба видалити з планшета Кіндл, щоб не читати всяку муть. Але на планшеті так зручно читати вночі і не вмикати при цьому світло, хник Т_Т
Але до суті. Уявіть собі "Голодні ігри", тільки в лайтовому варіанті і з сильним акцентом на романтичну лінію. Головна героїня бере участь у відборі наступної принцеси, в якому з кожного округу відбирається по дівчині. Принцесою, звісно, вона бути не хоче, але вона розійшлася зі своїм хлопцем, та й за участь родині платять гроші, а це їй потрібно, бо її сім'я бідна. Одним словом, вона стає фавориткою принца і в ході відбору сама в нього закохується, але тут з'являється колишній хлопець, і в другій книзі починається страшний рожево-нудотний треш. Єдине, що врятувало цю серію від того, щоб я її закинула, це те, що це все ж антиутопія.
Отже, дія відбувається на теренах Америки, яку очолює королівська сім'я. Її заснував чувак із прізвищем Іллеа(Ілліа?), коли країна потерпала від наслідків вторгнення Китаю. Отже, він захоплює владу, видає свою доньку за якогось там короля, отримує право на корону і вводить касти: від Першої до Восьмої. Перша — це королівська родина, і потім це все спускається до восьмої, безправних прислужників, фактично рабів. Отож, на момент н-ного покоління королів серед станів безмежна прірва, дві фракції повстанців повсякчас атакують палац та людей. Головна героїня — з П'ятої касти, тому вона чудово розуміє причину як повстань, так і крадіжок. Процес Відбору знімається на камери і транслюється на всю країну, тому її сміливі дії та слова роблять з неї символ для простолюду. (Відчуваєте це? Тут просто тхне "Голодними іграми") Антагоністом виступає король, який вважає, що все має бути так, як він скаже. Але, звісно ж, єдиний принц не такий, він співчутливий і відкритий до змін.
Чесно кажучи, навіть дистопійний конфлікт прописаний не достатньо правдоподібно, тому я відверто не розумію, від чого люди в цій серії фанатіють. Любовний трикутник? Він же примітивний. У другій частині взагалі доводилося пропускати цілі сторінки, бо вони складалися ось із чого: "Ні, я люблю принца. (через день) Ні, я краще лишуся з колишнім". І так безперестанку. Добре, що в третій книзі авторка все-таки вирішила більше зосередитися на антиутопії, а не мордувати читача.
З іншого боку, стиль тексту легкий. Не так, щоб аж крутий, але читабельний. Певно, це серію і рятує.
Таке от. Але ви не повірите. У цього садизму є продовження! Але вже про наступницю головних героїв. Відбір відбувається знову, але навпаки: принцеса обирає серед 36 хлопців. Кхххх.  Все, годі з мене. Я краще почитаю Конні Вілліс чи "Відьмака". Чи "Дюну". Але більше ніколи такий треш. Я більше не вірю вам, Epic Reads >->

Коментарі

Популярні публікації