Очікувана фантастика 2017 року

Складала нещодавно перелік фантастичних анонсів для "Світу Фентезі" і вирішила розповісти, що я найбільше очікую. А ще в мене у лютому день народження: раптом хтось із друзів захоче зробити подаруночок? ) Або сама собі куплю. Точно сама собі куплю.

"Навчальна книга – Богдан", як завжди, б'є прямо в кокоро, бо мій щонайпрекрасніший Чайна М'євіль заговорить українською! *О* Читала цей роман і з задоволенням прочитаю ще раз. І таки випишу ту цитату про творчість і наркотики. Всілякі продовження — теж обов'язково, а "Гіперіон" я ще й перший не купила, бо хочу ілюстрований, а жаба душить. Ніл Стівенсон — must be read, а "Літописи Семисвіття" чекаю вже давно (хоч не так давно, як "Вітри зими"). Волтер Міллер, Кліффорд Сімак — за настроєм і гаманцем, побачимо.
"Віват". Гребемо янґ-едалт. Лі Бардуґо неодмінно, буде десь влітку, Ерін Морґенштерн заманює цікавою назвою "Нічний цирк".
"Жупанський". Воттс і Сіммонс — ви ж не сумнівалися? Щодо Діка ще подумаю, бо буде в мене і так ще цілий його роман "У високому замку".
"КМ-букс". Очевидно, що Ніл Ґейман. "Зоряний пил" вже читала, збірку не хочу, а от "Американських богів" та "Neverwhere" почитаю. Contra Spem Spero на хороший переклад, "Кораліна" вийшла не такою вже й поганою. Придивляюся також до Блейка Крауча "Темні матерії" — цей роман був у списку Goodread Choice Awards 2016, наукова фантастика.
"Астролябія". Що, знову Толкін? Утримаюсь, у мене ще непрочитані є. Це як хороше вино, вибачте за алкогольні порівняння, можна вживати лише потрошку і смакувати.  А от Яцек Дукай "Лід", свіжа кров, заінтригував іще минулого року.
КСД. Збираю далі "Відьмака", беру так всіма обожнювану "Дюну" Френка Герберта (мені здається, чи я колекціоную переклади Анатолія Пітика та Катерини Грицайчук, а також Остапа Українця і Катерини Дудки?) Кінг... Чо-о-о-рт. Я ще навіть "Талісман" не купила, я вже не кажу про те, що є досі непрочитані. "Як писати книги" точно придбаю, а решту буду дивитися по ситуації.
АССА. "Коти-вояки": я ж досі не знаю, чим закінчиться перший підцикл.
"Темпора". Звісно ж, чекаю на вирішення проблеми з тим, щоб не дати людству себе вбити у ході технологічного прогресу, від Ігоря Сіліври. І на продовження "Німецького принца", хоча це не фантастика.
"Урбіно". Колекціоную переклади Божени Антоняк =)
Комубук. На "Людину у високому замку", як я і казала, вже підписалася.
Загадкове "Vydavnytstvo". Класика кіберпанку? Та це ж Вільям Ґібсон "Нейромант"!
Києво-Могилянська академія.  "Драконові сироти" — ще один Арєнєв+Продан в колекцію.
Фоліо+Школа. Сумнівно, але... Радій Радутний вдруге потрапляє у вішлист як українська фантастика, аби ще до моєї бібліотеки потрапив... Керстін Гір "Таймлесс" — а воно мені треба? Якось дивилася фільм, муть ще та. Але чомусь коментатори нахвалюють. Гмм...

І най-най-най-най-найочікуваніша подія року — український стімпанковий комікс "Воля"! (Журба, скоро заб'ють альтернативну історію про Скоропадського як тренд, треба щось робити @_@) Щодо коміксів DC вагаюся, хоча теж ого-го яка подія. Я просто не фанат супергероїв. А ще це 100% дорого. Хіба що це буде Бетмен. Бетмен — це святе. У мене навіть шкарпетки з Бетменом є.
Шкарпетки з Бетменом
З англомовної фантастики чекаю на закінчення трилогії "Відтінки магії" Вікторії Шваб. Ех, якби ж у мене вони були у паперовому вигляді з тими космічними обкладинками... 

Коментарі

Популярні публікації