Мовний та географічний підрахунок 2016

Навздогін до попереднього огляду вирішила забабахати невеличку статистику за 2016 рік.

МОВИ
Українською — 44
Англійською — 16 (показник, порівняно з минулим роком, зріс у 4 рази! переважно завдяки придбанню планшета)
Російською — 7

Російською насправді я прочитала багатезно, але манґи. Зрідка й англійською, коли перекладу далі не було, а от спеціально англійською читала тільки вебтуни з webtoons.com Відкриття для мене — "Bastard"(Виродок), жорсткий саспенс-трилер про хлопця, в якого батько був серійним вбивцею. "Winter Woods" (Зимовий Ліс) — другий мій фаворит фантастичного спрямування, про вдалий експеримент одного алхіміка-вченого, якому вдалося створити невмирущу форму життя із серцем. Та коли Зим навчився відчувати, його тіло почало гнити. Деякий час навіть перекладала. Нещодавнє відкриття — "Athena Complex"(Комплекс Афіни). Хоча історія доволі непретензійна, але затягує. Грецька міфологія і все таке.
Якби я десь вела перелік всієї прочитаної манґи, то неодмінно б складала і тут топ, але, на жаль, справа ця марна...

ГЕОГРАФІЯ
Україна —7
Росія — 1
Франція —2
Японія — 4
Британія — 13
Америка — 28
Канада — 1
Китай — 1
Польща — 1
Австрія — 1
Ірландія — 1
Норвегія — 1
Австралія — 1
Алжир — 1
Мішані — 1

Кінцева сума трохи не сходиться, бо, ймовірно, автори повторювалися, але з цього вже можна робити певні висновки. Америка, звісно, йде попереду, бо це країна бестселерів і фантастики; вдвічі менше набирає Британія, яку я попри статистику люблю набагато більше; та ще вдвічі менше — Україна. Останнього, як і Японії, хочеться більше, хоча через український книжковий ринок мало вдається. Я ж дівчинка балувана, мені як українське, то фантастику (без притягування за вуха), а її мало, особливо цікавої і якісної. У 2017 році дуже сподіваюся на так званий рік Японії, що видадуть хоч іще когось, а також прогуляюся трішки польськими авторами.
У статистику не входив журнал "Всесвіт", бо тоді б іще додалися Бразилія і... багато інших країн.
Цікаво, як складеться 2017?

Коментарі

Популярні публікації