140. Ігор Сілівра "Цепелін до Києва"

4/5
Світ, де електрику вважають псевдонаукою, замість метро — монорейки, а вся техніка працює на парі. І машина Беббіджа, яку втілила в життя славнозвісна Ада, дала розвиток досить відмінним від наших ОМ. А ще обчислювачі працюють на перфокартах (в 199Х році то!) Про що це я? Авжеж, про український стімпанк українською мовою, де дія відбувається в Україні.
Почувши від подруги, що існує така книга, я негайно ж захотіла її прочитати. Хоч мені й обіцялися її надіслати, та не склалося... А дізнавшись, що буде розширене перевидання, я знову стала чекати і тільки на Форумі нарешті придбала її. Моєму щастя не було меж =)

Основний конфлікт роману: якісь невідомі сили блокують розвиток електрики, навіть Тесла — і той пролетів. Алгоритміст Андрій з’ясовує цей факт і розуміє, що живе у запрограмованому світі. У той же час двоє слідчих Остап та Юрій натрапляють на хлопця, який вже мав бути давно мертвим. У нього вони знаходять дивні пристрої і виходять на "гостей з іншого світу". Виявляється, що існує альтернативна реальність, де головним рушієм є не пара, а електрика. Контакт з іншосвітцями налагоджено, але... І тут все не гаразд! На той світ теж хтось впливає...

Враження: Без сумніву, роман мені сподобався. Хоча спершу було дещо плутано, і я не знала, де ж головна лінія, але поступово все прояснилося. Стімпанкова Україна вийшла цікава, радує, що в геополітичному плані з нею все гаразд. Київ такий... робітничий. Як завжди, мурашник. А Чернівці — спокійне містечко, нагадало рідний Чернігів: тихий, мирний, неспішний.
Та найбільше захопила історія науки-техніки і все з тим пов’язане. Обчислювачі без електрики — доволі прикольна штука. Алюміній, лампи, система пневмопошти... Привабливість альтернативних історій в тому, що їх можна співставляти з реальністю. Я ДУЖЕ дратувалася, коли це переривалося романтичною лінією. Ні, я розумію, то для розрядки. Але як же ця Юля бісить... Може, автор влаштує драму і піде шляхом Джорджа Мартіна в другій частині? хД
Одним словом, з нетерпінням чекаю на другу книгу. (Ех, фатум). Цікаво, що ж врешті-решт впливає на два світи і скільки ще існує альтернативних реальностей. Задачу означено, а от загадка ще й не промальовується...

Про видання: тверда палітурка, є ілюстрації  — все гарно.

Коментарі

Популярні публікації