Книжковий Арсенал 2015

Цього разу без автографів, але надбання шикарні)


Трошки коментарів про книги:
1. Таки урвала собі Орвелла "1984". У суботу підвозили ще одну партію, бо все розкупили. До пари купила і Харукі Муракамі "1Q84".
2. Із запланованого також придбала Умберто Еко, Жан-Клод Кар’єр "Не сподівайтеся позбутися книжок" та Марека Краєвського "Числа Харона". Щодо Еко в мене любов з першої книжки, тим паче така гучна назва, а Краєвського взяла, щоб побільше про польські детективи дізнатися, та й взагалі про польську літературу. На жаль, у нас її майже не перекладають. Детектив уже прочитала і скоро напишу відгук.
3. Побувала на театралізованій презентації книги Ельфріди Єлінек "Смерть і Діва", тому не втрималась і купила її. Актори зіграли просто чудово! Окреме велике спасибі режисеру за цю постановку, вийшло дуже колоритно. Неочікувано "Смерть і Діва" стала найгарнішною книгою в моїй бібліотеці. Коли знімаєш суперобкладинку, твоїм очам відкривається шедевр.


У того ж видавництва придбала до пари і Шмідта. Ім’я десь чула, але не читала. Виправляємо.
4. Нереально дешево придбала "Легенду про Сіґурда і Ґудрун" Толкіна у видавництва "Астролябія". Книга пречудова: багато коментарів, поема представлена в англійському та українському варіантах, обкладинка тверда, а ще закладинка у формі стрічки.
5. Іще одна дуже дешева покупка — дві книжки англійських письменників в оригіналі. Сакі та Фіцжеральд. Про Сакі, мені здається, я чула колись від репетитора англійської, крім того, мене зацікавило те, що в нього мала дотепна проза. Щодо "Великого Гетсбі", то знову ж чула, але не читала. Правда, дивилася фільм з Ді Капріо, але він мені не сподобався. Сподіваюся, його, як завжди, перебрехали, і книжка буде кращою.

Коментарі

Популярні публікації