99. Поліна Кулакова "Я пам’ятатиму твоє обличчя"

2/5
Охо-хо... Домучала. Видно, що автор тільки початківець. Роботи непочатий край.
Загалом, сюжет цікавий, але часто незрозуміло, як події в’яжуться між собою, чому персонажі такі психовані та переконані у своїй думці. Андрій, що мав би бути головним героєм, взагалі губиться.
Текст невичитаний. Багато помилок різного плану та росіянізми. Про деякі авторські "перли" я взагалі мовчу. Є куди працювати далі, "первый блин комом", як-то кажуть.
Автору дуже подобались персонажі Віри і Бориса. І це зіграло з нею поганий жарт. Але молодець, що наважилась і дописала. Я б так не змогла =) Теж постійно відкладаю на потім, а в результаті нічого не пишу. Думаю, наступний роман буде набагато кращим, вичитаним і більш логічним. І без цього покидькового капсу. Я ВСЕ СКАЗАЛА.

+ видавництву (єдиний): гарна обкладинка, феллас!

Тепер задля виконання плану ККК мені залишилося прочитати тільки Кідрука.

Коментарі

Популярні публікації