четвер, 22 травня 2014 р.

85. "When it's a jar" by Tom Holt

4.4/5
Дочитала! Ура-ура)))
Хоча на електронній книзі всього 270 сторінок, але читалося важкувато: англійська, ще й та книга, де важливе кожне слово. Однак це не значить, що читати було нудно. Навпаки, я насолоджувалася кожною сценою!
Моріс — неординарний герой. Тому я не здивувалася, коли дізналася, що Тома Голта порівнюють із Террі Пратчеттом. Вони вміють таких персонажів вигадувати. Я хихотіла на весь дім, коли читала про те, як він знайшов у своїй спальні дракона. Ну правда: "Дракон? Та як вони посміли?!" Хіх)
Сюжет цікавезний! То банка, то паралельні світи з безліччю варіантів розвитку подій. Найбільше, напевно, сподобалося про світ із гоблінами і газетою. Там, де підстрелили Тео. До речі, це ж найчудовіший персонаж у цій історії! Коли я читала негативні відгуки про "Пончик", то думала, що не буду братися за першу частину. Як же я помилялася. Ні, ні і ще раз ні. Я хочу більше Тео, тому "Пончик" в обов’язковому чит-списку на літо (та й не тільки "Пончик", Том Голт видається мені цікавим автором).
I must be somebody, he realised. With a thing, name, and a personality and a, what's that other thing, a history.
Окремо слід сказати про гру слів. Коли двері не є дверима? Коли вони є банкою. Упс, а як же тоді вибратися з банки? Все просто. Банка не є банкою, коли це пиво. Ідеально.
When the door between alternate universes not a door between alternate universes? When it's a jar. When is a jar containing a hermetically sealed transdimensional microenvironment not a jar containing a hermetically sealed transdimensional microenvironment?  When it's a beer.
Тож... Коли книга не є книгою? Коли вона прочитана.


Більше цитат...

Геніальна фраза!
Do you understand, or do you want me to run something up using Power Point?
...і не менш геніальний діалог)

"Anyhow, I think I got it work sort-of-reliably."
"Reliably?" Maurice asked. "Really reliably or Microsoft reliably? What I mean is, every fifth time you used it, did you get blown to pieces?"


А тепер серйозно)
Theory's all very well, but sometimes you've got to do the experiment. 

People love to be scared, but only if they know it's not really real.

Немає коментарів:

Дописати коментар