85. "When it's a jar" by Tom Holt

4.4/5
Дочитала! Ура-ура)))
Хоча на електронній книзі всього 270 сторінок, але читалося важкувато: англійська, ще й та книга, де важливе кожне слово. Однак це не значить, що читати було нудно. Навпаки, я насолоджувалася кожною сценою!
Моріс — неординарний герой. Тому я не здивувалася, коли дізналася, що Тома Голта порівнюють із Террі Пратчеттом. Вони вміють таких персонажів вигадувати. Я хихотіла на весь дім, коли читала про те, як він знайшов у своїй спальні дракона. Ну правда: "Дракон? Та як вони посміли?!" Хіх)
Сюжет цікавезний! То банка, то паралельні світи з безліччю варіантів розвитку подій. Найбільше, напевно, сподобалося про світ із гоблінами і газетою. Там, де підстрелили Тео. До речі, це ж найчудовіший персонаж у цій історії! Коли я читала негативні відгуки про "Пончик", то думала, що не буду братися за першу частину. Як же я помилялася. Ні, ні і ще раз ні. Я хочу більше Тео, тому "Пончик" в обов’язковому чит-списку на літо (та й не тільки "Пончик", Том Голт видається мені цікавим автором).
I must be somebody, he realised. With a thing, name, and a personality and a, what's that other thing, a history.
Окремо слід сказати про гру слів. Коли двері не є дверима? Коли вони є банкою. Упс, а як же тоді вибратися з банки? Все просто. Банка не є банкою, коли це пиво. Ідеально.
When the door between alternate universes not a door between alternate universes? When it's a jar. When is a jar containing a hermetically sealed transdimensional microenvironment not a jar containing a hermetically sealed transdimensional microenvironment?  When it's a beer.
Тож... Коли книга не є книгою? Коли вона прочитана.


Більше цитат...

Геніальна фраза!
Do you understand, or do you want me to run something up using Power Point?
...і не менш геніальний діалог)

"Anyhow, I think I got it work sort-of-reliably."
"Reliably?" Maurice asked. "Really reliably or Microsoft reliably? What I mean is, every fifth time you used it, did you get blown to pieces?"


А тепер серйозно)
Theory's all very well, but sometimes you've got to do the experiment. 

People love to be scared, but only if they know it's not really real.

Коментарі

Популярні публікації