73. Харукі Муракамі "Погоня за вівцею"


//Насправді я написала великий відгук, але він стерся. Знову. Тому просто скажу, що книга неймовірно сподобалася.


"Загалом людей можна поділити на дві групи: посередностей-реалі­стів і посередностей-ідеал­істів. Ти, безсумнівно, належиш до другої. Тобі варто це запам’ятати. Твоя доля — це доля, яка випадає мрійливій посередності".

"Музика витримує випробування часом успішніше, ніж ідеї".

"Принаймні поки я дивився на годинник, світ перебував у русі. То був не дуже привабливий світ, але він все-таки й далі рухався. І оскільки я усвідомлював, що світ рухається, я жив. Не дуже привабливим життям, але все-таки жив. Мені здалося трохи дивним, що людина може підтвердити своє існування лише за допомогою стрілок годинника. У світі мали б бути й інші способи такого підтвердження. Однак, хоч скільки я намагався ще щось придумати, нічого путнього на думку не спливало".

— Часи змінилися, — сказав я. — А разом з ними змінилося багато чого. Та, зрештою, чим це погано? Одне приходить на зміну іншому. І немає на що нарікати.

(Харукі Муракамі "Погоня за вівцею")



Коментарі

Популярні публікації