64. Марк Геддон "Дивний випадок із собакою вночі"


Навіть не знаю, з чого почати. Може, з того, що ГГ - аутист? Чи що книжка проста в своїй ідейності, але дуже глибока? Тут або велику рецензію треба писати, або взагалі змовчати. Скажу тільки, що історія невимовно сподобалася. І коли починаєш переосмислювати фонові події (бо розповідь іде від першої особи), то просто жахаєшся, як усе просто і по-дурному водночас.

"Люди вірять в Бога, вважають, що саме Бог створив людину, бо, на їхню думку, люди — найвищі тварини, і вони еволюціонують в іншу тварину, і ця тварина буде ще розумнішою, і посадить людей у зоопарк, як ми туди саджаємо шимпанзе та горил. Або всі люди захворіють і вимруть, або ж вони настільки забруднять довкілля, що цим уб’ють себе. І тоді у світі залишаться лише комахи, які будуть найвищими тваринами".

"Мама завжди казала, що Крістофер — хороше ім’я, бо історія, пов’язана з ним, вчить бути добрим і допомагати іншим. Але я не хочу, щоб моє ім’я означало якусь там історію, яка вчить бути добрим і допомагати іншим. Я хочу, щоб моє ім’я означало мене".

Коментарі

Популярні публікації