23. Володимир Лис "Маска"

Після того, як я відкрила книгу, опам’яталася аж опівночі. Історія настільки мене захопила, що я на деякий час забула про все. Достоєвський разом з Акуніним відпочивають! Звісно, тут автор робив акцент не на детективі, а саме на долі головного героя - Прокопа Марушка - та психологічній стороні його злочинів. Твір приправлений цікавими історичними відомостями, що, без сумніву, лиш підігріває інтерес читача.
Я в захваті від цього роману і його автора! Хоча я прочитала всього лиш 2 його книги (ще "Іван та Чорна Пантера"), але вже напевне можу сказати, що Володимир Лис - дуже талановитий письменник. Так захопити читача може не кожен.
І щодо оформлення. Звісно, все гарно, але... У Прокопа були світло-сірі очі, це я точно пам’ятаю. А на обкладинці з-під маски визирають зелені, до того ж явно жіночі.

Коментарі

Популярні публікації