22. Макс Кідрук "Бот"

Взагалі, я довго роздумую, купувати книгу чи ні, якщо автор - не мій улюблений. Рік тому мені трапилась книга Кідрука "Пригоди навіжених у Мексиці". Чесно кажучи, я її так і не дочитала. Чи то багато справ було, чи не затягнув сюжет, але так з того читання нічого не вийшло. Коли ж кілька тижнів тому побачила в Неті анотацію на "Бота", я неабияк зацікавилась. Попри те, що до цього Кідрук не справив на мене враження, жанр технотриллеру спокушав. Ще й про програміста (моя спеціальність;-)­
). Тому все ж таки на свій ризик замовила цю книгу. І маю сказати, не дарма. Книга отака! =^B­ Якщо Кідрук розвиватиме цей жанр і надалі, я в першу чергу запишусь у його фанати=)
Трохи детальніше про плюси та мінуси. Неабияк сподобалось те, що всі терміни, процеси, обладнання тощо описувались. Багато авторів цього жанру зазвичай не роблять такого, тому потім книгу не може прочитати звичайна людина, необізнана в описаних галузях. Особливо радували вставки про теорію хаосу, фрактали і т. д. Хоча дуже мене здивували його слова, що комплексні числа вчать у 6-ому(!) класі. Ну не знаю, може він і вчив їх у шостому, а ми їх тільки на 1-ому курсі універу розпочали.
Можливо, тексти кодів стануть простими картинками для звичайних читачів, але мене, як майбутнього програміста, мене порадували. Вони надавали книзі особливого "шарму".
Ну а мінуси... Єдине, що не сподобалось, так це та бісова гнучка обкладинка. Я розумію, то не помилка автора чи видавництва, укр. книга майже не підтримується і бюджет для її випуску мінімальний. Але... Але! Дуже дратує, коли така суперова книга ось так оформлена.

Коментарі

Популярні публікації